Б і л і м
т у р а л ы қ ұ ж
а т т а р |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
денсаулық сақтау педагогикасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Денсаулық сақтау
педагогикасы Ғылыми
iзденiстерге сүйенiп, бiлiм саласының Ұлттық моделiн қалыптастыру және ұлттық
ерекшелiктердi ескерiп, оқу-тәрбие жүйесiн әлемдiк
бiлiммен интеграциялау. Экономиканың
үздiксiз дамуы, бәсекенiң өсуi, мамандық
тiлемейтiн еңбек саласының қысқаруы, еңбекпен қамту
мәселесінiң өзгеруi, жастарға бiлiм беру жүйесiн
мейлiнше тереңдетiп оқыту мақсатында мұғалiмдердi
үнемi бақылап, қайта дайындықтан өткiзiп,
бiлiмiн жетiлдiру; Денсаулық- адамның ең ұзақ
ғұмыры бойындағы әлеуметтiк белсендiлiгi мен тиiмдi еңбекке
қабiлеттiлiк дәрежесiн, биологиялық, физиологиялық және
психологиялық қызметiн сақтауы мен дамыту үрдiсi. “Тәрбие
төрт түрлi болады: дене тәрбиесi, ақыл тәрбиесi,
сұлулық тәрбиесi, құлық тәрбиесi. Егер де ол жөпшендi
ыстық, суық, аштық, жалаңаштық сықылды тұрмыста
жиi ұшырайтын көрiнiстердi елемейтiн мықты, берiк денелi
болса, түзу ойлайтын, дұрыс пiшетiн, дәл табатын дұрыс
ақылды адам болса, сұлу сөз, сиқырлы үн, әдемi
түрден ләззат алып, жаны толқынданарлық болса,
жамандықтан жаны жиренiп, жақсылықты жаны тiлеп тұратын
құлықты болса, мiне осылай болғанда адам баласының
дұрыс тәрбие алып, шын адам болғандығы. Балам адам
болсын дейтiн ата-ана осы 4 тәрбиенi дұрыс орындасын. Денсаулық
педагогикасы –денсаулықты
жоғалтпай бiлiм беру, тәрбиелеу, дамыту жұмыстарына арналған
педагогикалық ғылымның жаңа деңгейi -
оқыту процесiн басқарудың сапалы жүйесiн қалыптастыру;
Аудиовизуалды
құралдарды үзiлiссiз қолданудың максималды ұзақтығы
Оқу
материалын игерудегi түрлi әдiстердiң тиiмдiлiгi
12-18жас
аралығындағы балаларды зерттеу нәтижесі •
Ас қорыту - 16, 70% ; •
Тірек-қимыл жүйесі – 11,90%; •
Көз , оған қосалқы мүшелер – 11,80%; •
Жүйке жүйесі – 11,10%; •
Тыныс алу– 10,70%; •
Эндокриндік жүйе – 9,2; •
Қан, қан тамырлары – 7,1%; •
Несеп жолы – 5,9%; •
Қан айналым– 3,2%; •
Психикалық ауытқу—3,1% •
Басқа -0,2% |