Қазақстан
–еспубликасы
Ѕ≥л≥м
және ғылым министрл≥г≥н≥ң
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
2001 жылғы 3 ш≥лде
є
522 бұйрығымен бек≥т≥лд≥
ћ≈ “≈ѕ ≤“јѕ’јЌј—џЌ ѕј…ƒјЋјЌ”ƒџҢ ҮЋ√≤
ҚјҒ»ƒјЋј–џ
1.
∆алпы ережелер
≤. ≥тапхананы пайдалану қағидалары
- оқырманның к≥тапханамен арақатынасын реттейт≥н құжат
және оқырмандарға қызмет көрсетуд≥ ұйымдастырудың, қорларды пайдаланудың
жалпы тәрт≥б≥н к≥тапхана мен оқырмандардың құқықтары
мен м≥ндеттер≥н белг≥лейд≥.
Қызмет көрсетуд≥н жеке
тәрт≥б≥ мен технологи¤сын нақты жайларды ескере отырып әр
к≥тапхана өздер≥ белг≥леп реттейд≥.
2. ≥тапхана оқырмандарға уақытша
пайдалануға к≥таптар, к≥тапханада бар басқа да баспа шығармалары
мен материалдар беруд≥ ұйымдастырады.
«. ≥тапхана мүмк≥нд≥ктер≥н ескере
отырып оқушылар мен қызметкерлерд≥ң,
сондай-ақ ата-аналар мен жақын мөлтекаудан түрғындарының
да к≥тапхананы пайдалану құқығы бар.
4. ≥тапхананы пайдалану тег≥н.
5.Үйге әдебиет
абонементте бер≥лед≥. ≥тапхананың оқу залында пайдалануға
арналған әдебиет үйге бер≥лмейд≥. ≥тапханада жоқ ғылыми
әдебиетке к≥тапхана оқырмандары (мұғал≥мдер)
талабы бойынша к≥тапханааралық
абонемент ( ј) арқылы тапсырыс беред≥.
б. ≥тапханада компьютер және
басқа техникалық құрал-жабдықтар бар болған жағдайда, оқушылар мен мүғал≥мдерге
дербес жұмыс жасауы үш≥н компьютерд≥ң бағдарламалық
қоры, компакт-диск≥лер /—ƒ/, белг≥л≥ электрондық
қор, бейнежазбалар, слайдтар, магнитофондық жазбалар, диафильмдер,
кодопозитивтер бер≥лед≥.
7.Ўеж≥релер (энциклопеди¤), анықтамалықтар,
ағымдағы мерз≥мд≥ баспасөз
басылымдары, ј арқылы алынған әдебиеттер және дәстүрден
тыс электрондық ақпарат таратушы
құжаттар тек оқу залында жұмыс ≥стеу үш≥н бер≥лед≥.
8. ≥тапхана қорында бар
к≥тап, газет-журналдар, басқа да баспа шығармалары жөне слайдтар, бейнежазбалар, магнитофондық
жазбалар, —ƒ, белг≥л≥ электрондық қорлардың
оқырмандарға бер≥лу≥ есеб≥ ұйымдастырылады.
9. ≥тапханаға оқырмаңдар жазу тәрт≥б≥
былайша жүрг≥з≥лед≥: оқушылар -
сынып т≥з≥м≥не сәйкес, қызметкерлер - толқұжат бойынша.
10. ≥тапханаға жазыларда оқырмандар
к≥тапхананы пайдалану қағидаларымен танысуы ти≥с.
11.Әр оқырманға бес
жыл бойы пайдалануға арналған оқырман формул¤ры, к≥тапханада компьютер бар болған жағдайда -
электрондық оқырман формул¤ры толтырылады.
12.Ёлектрондық оқырман
формул¤ры мен к≥тап формул¤ры оқырманға баспа туындыларының бер≥лген≥ мен оларды к≥тапхана қызметкер≥н≥ң
қабылдаған факт≥с≥ мен күн≥н растайтын құжатгар
болып табылады.
13.Ѕасылымдарды жоғалтқаны
немесе байқаусызда бүлд≥рген≥ үш≥н жауапты оқырмандар оларды сондай немесе к≥тапхана құны
мен мазмұны б≥рдей деп таныған
басылымдармен алмастыруға, ал алмастыру мүмк≥н болмаған жағдайда
- олардың шынайы нарықтық құнын өтеуге
м≥ндетт≥. әмелетке толмаған оқырмандардың
қордан баспа туындыларын жоғалтқаны немесе оған орны
толмас зи¤н келт≥рген≥ үш≥н олардың ата-аналары, олардың орнындағы
адамдар жауап беред≥.
14.∆ыл сайын оқу жылының
басында (қыркүйекте) к≥тапхана өз оқырмандарының атына жазылған әдебиеттерд≥ң
барлығын м≥ндетт≥ түрде көрсет≥п, оларды қайта
т≥ркейд≥.
15.ќқырмандар (бастауыш сыныптар оқушыларынан
басқасы) абонементте алған басылымдардың әрб≥р данасы үш≥н
оқырмандар немесе к≥тап формул¤рына қол қо¤ды.
16.ќқушылар Қазақстан
–еспубликасы Үк≥мет≥н≥ң 2000 жылғы 3 ақпанындағы є157 қаулысымен бек≥т≥лген Ѕ≥л≥м ұйымдарының
б≥л≥м алушылары мен тәрбиеленуш≥лер≥н оқулықтарымен
қамтамасыз етуд≥ң тәрт≥б≥
туралы ережес≥не сәйкес оқулықтармен қамтамасыз
ет≥лед≥.
17.Үйге бер≥лген әдебиеттерд≥ пайдалану мерз≥м≥
мен абонементтен бер≥лген басылымдар саны шектел≥п,
сапалы түрде белг≥ленед≥:
мүғал≥мдер үш≥н:
оқу әдебиет≥ - ти≥ст≥ пәнд≥
оқыту мерз≥м≥не (оқу жылының басында м≥ндетт≥ түрде
қайта т≥ркеле отырып) бер≥лед≥;
әд≥стеме әдебиет≥ - 1
ай мерз≥мге, даналар саны жетк≥л≥кт≥ жағдайда ти≥ст≥ пәнд≥ оқыту мерз≥м≥не (м≥ндетт≥ түрде қайта
т≥ркеле отырып) бер≥лед≥;
оқушылар үш≥н:
бағдарламалық әдебиет
- оқушыларды оқытудың барлық кезең≥не бер≥лед≥;
бағдарлама бойынша сабақтарда
оқылатын шығармалар оқыту бағдарламасына
сәйкес мерз≥мге бер≥лед≥;
сыныптан тыс оқу үш≥н - 15 күнге бер≥лед≥;
мерз≥мд≥ басылымдар 2 атау санымен 15 күнге бер≥лед≥.
Ѕ≥р мезг≥лде бер≥лген даналар саны (оқулықтарды
санамағанда) 8 данадан аспауы ти≥с.
18.ѕайдалану мерз≥м≥ материалға басқа оқырмандар
тарапынан сұраныс жоқ болса ұзартылуы
немесе материал б≥р данада немесе көп сұралатын болса қысқартылуы
мүмк≥н.
19. ≥таптарды қайтарған
кезде к≥тап формул¤рындағы оқырмандар қолы
к≥тапханашының қолымен өш≥р≥лед≥.
20.Ѕаспа туындыларын пайдалану
мерз≥м≥ б≥ткес≥н 15 күннен кей≥н к≥тапханашы
оны онкүнд≥к мерз≥м ≥ш≥нде қайтаруы керект≥г≥ туралы ескерту жасайды. ≈гер баспа туындылары бұл мерз≥мде к≥тапханаға
қайтарылмаса, к≥тапханашы окушының
ата-анасына немесе ек≥ ай мерз≥мде мазмүұны мен құны б≥рдей басылыммен алмастыру туралы хат-талап
ж≥беред≥. “алапта қайтарылмаған немесе
ауыстыру мүмк≥н болмаған жағдайда оқырманнан бұл баспа туындыларының құны Қазақстан
–еспубликасының заңнамасында белг≥ленген тәрт≥ппен өнд≥р≥л≥п
алынатын туралы ескерт≥лед≥.
2. ќқырмандардың құқықтары
мен м≥ндеттер≥
21. ћектеп к≥тапханасының оқырмандары
(оқушылар, педагогтер, қызметкерлер) мынаған құқылы:
к≥тапхана көрсетет≥н к≥тапхана-ақпарат қызмет≥н
тег≥н пайдалануға;
абонементтен к≥таптар мен басқа
да ақпарат көздер≥н уақытша пайдалануға алуға;
к≥тапхана қорының құрамы туралы
толық ақпарат алуға;
к≥таптар мен басқа да ақпарат
көздер≥н ≥здеу мен таңдауда кеңесш≥л≥к қызмет алуға;
к≥тапхана қорында жоқ қажетт≥
ғылыми әдебиеттерд≥ к≥тапханааралық абонемент ( ј)
арқылы алуға (тек оқушылар);
к≥тапханалық-библиографи¤лық,
ақпараттық б≥л≥м алуға, ақпараттық дәстүрд≥ және электронды таратқыштарды
игеру және пайдалана б≥луге;
к≥тапхана өтк≥зет≥н шараларға қатысуға;
к≥тапхана кеңес≥не сайлауға
және сайлануға, к≥тапханаға нақты көмек көрсетуге;
қосымша ақылы қызметтерд≥
(қосымша қызметтер т≥збес≥ мен құнын әр к≥тапхана жеке белг≥лейд≥ және мектеп
директоры бек≥тед≥) пайдалануға.
22.ќқырмандар мынаған м≥ндетт≥:
әр оқу жылының басында оқырмандар қайта
т≥ркелуге;
к≥тапхананы пайдалану қағидаларын
(мектеп к≥тапханасын пайдалану қағидаларының 3-22
тармақшасына сәйкес) сақтауға;
к≥тапханадан алған басылымдарын
белг≥ленген мерз≥мде қайтаруға; к≥тапхана қорынан алынған баспа шығармаларына, ақпарат
тарату құралдарына, техникалық құрал-жабдықтарға
ұқыптылықпен қарауға;
к≥тапханада тыныштық пен тәрт≥п
сақтауға, бөлмеге үлкен портфелдер мен сөмкелермен
к≥рмеуге;
оқырман к≥тапхана қорынан дәстүрден
тыс ақпарат тарату құжаттарын алғанда, қызметкерд≥ң қатысуымен тексеред≥, ақауы
болған жағдайда, белг≥ соғу үш≥н к≥тапхана қызметкер≥не
ескертед≥.
23 .ќқырмандарға:
к≥тапханадан өздер≥ қол қоймаған
к≥таптарда алып шығуға;
к≥тапхана басылымдарын бүлд≥руге
(оларға белг≥лер салу, сызу, парақтарын жырту, мұқабасын
бүгу т.т.);
каталогтер мен
картотекалардан кәрт≥шкелерд≥ шығарып алуға;
ашық
к≥тап қорындағы әдебиеттерд≥ң орналасу тәрт≥б≥н бүзуға;
қызмет бөлмелер≥ мен к≥тап қоймасына рұқсатсыз к≥руге болмайды.
24. етет≥н оқушыларға жеке ≥с қағаздары
к≥тапхана абонемент≥нен алған әдебиет≥н қайтарғаннан
кей≥н ғана бер≥лед≥. етет≥н мектеп қызметкер≥ к≥тапханада өз≥н≥ң кету
парағына белг≥ қойдырады.
«. ≥тапхананыц құқықтары
мен м≥ндеттер≥
25. ≥тапхананың
жұмыс кестес≥н мектеп директоры бек≥тед≥.
26. ≥тапхана:
бер≥лген к≥таптардың, баспа туындылары мен басқа
да материалдардың к≥тапханаға қайтарылуы үш≥н тұрақты бақылау жүрг≥зуге;
оқырманнан бұрын бер≥лген,
пайдалану мерз≥м≥ өткен баспа
туындыларын алғаннан
кей≥н ғана кезект≥ беруд≥ жүрг≥зуге;
ј қағидаларын
бұзған
абоненттерд≥ әр жағдайда бұзушылық дәрежес≥не қарай
белг≥ленген мерз≥мге ј пайдалану құқығынан айыруға құқылы.
27. ≥тапхана
мынаған м≥ндетт≥:
оқырмандардың к≥тапхана қорларын тег≥н және ашық пайдалануы мен баспа өн≥мдер≥н уақытша пайдалануға
тег≥н беруге;
оқырмандарға
қызмет көрсетуд≥ң жоғары мәдениет≥н қамтамасыз етуге;
б≥л≥м
беру ақпаратында оқырман талабын басшылыққа алуға;
ұсынба әңг≥мелер мен оқырмандардың
пайдалануына каталогтер мен картотекаларды, ұсынба т≥з≥мдер
мен басқа да анықтама-библиографи¤лық және ақпарат
материалдарын беру жолымен оларға қажетт≥ баспа туындысын таңдауға,
сондай-ақ тақырыптық к≥тап көрмелер≥н, жаңа әдебиеттер
көрме-шолуын, јқпарат
күндер≥н, әдеби кештер, мерекелер мен басқа да шараларды ұйымдастыруда көмек көрсетуге;
өз қорларын насихаттауға,
оқырмандардың к≥тапқа деген қызығушылығын дамытуға және
ынталандыруға;
компьютерленд≥ру мен озық технологи¤ларды енг≥зе
отырып, оқырмандарға к≥тапхана және ақпарат қызмет≥н
көрсетуд≥ жет≥лд≥руге;
қорда бар к≥таптарды, баспа туыңдылары мен басқа
да материалдарды белг≥ленген тәрт≥пке сәйкес есепке алуды, сақтау
мен пайдалануды жүзеге асыруға;
ұлттық мәдени мұраның б≥р бөл≥г≥ болып табылатын өз қорының
сақталуы үш≥н
жауап беруге;
к≥тапханада оқырмандардың жұмыс ≥стеу≥ үш≥н қажетт≥ жағдайлар жасау мен ұстауға;
оқырмандарды демалыс уақытына қажетт≥ әдебиетпен
қамтамасыз етуге;
жұмысқа оқырмандарды қатыстыра
отырып, баспа туындыларын шағын жөндеуд≥
(жыртылған және түс≥п қалған беттерд≥, түптемелерд≥,
мұқабаларды жел≥мдеу және т.т.) тұрақты ұйымдастыруға;
оқу жылының басында оқырмандарды жыл сайынғы
қайта т≥ркеуд≥ жүрг≥зуге;
мектеп к≥тапханасы туралы ≈режеге сәйкес өз қызмет≥
туралы есеп беруге.
4.
ќқу залы бар к≥тапханалар үш≥н оқу залын
пайдалану қағидалары
28,ќқу залында пайдалануға арналған әдебиет
үйге бер≥лмейд≥.
29.ќқу залына сөмкемен,
жеке және к≥тапхана к≥таптарымен, газет-журналдарымен, баспа туындыларының кес≥нд≥лер≥мен және басқа
да баспа материалдарымен к≥руге рұқсат ет≥лмейд≥.
30.ќқу залында бер≥лет≥н
к≥таптар, басқа баспа туындылары мен материалдар саны шектелмейд≥. Ѕ≥р мерз≥мдег≥ сұраныс көп болған
жағдайда бер≥лет≥н даналар саны шектелу≥ мүмк≥н.
31. ј арқылы алынған
к≥таптар тек оқу залында, ал ол жоқ болса -к≥тапхана бөлмес≥нде пайдалануға бер≥лед≥. ј бойынша баспа
туындылары мына мерз≥мге (қайта жөнелту
уақытын санамағанда): к≥таптар - 30 күнге, мерз≥мд≥
басылымдар - 15 күнге, көш≥рмелер - 45 күнге бер≥лед≥.
††††††††††††††† 200 жыл
_____________________________________айына††
арналған
††††††††††††††††††††††††††††† ∆ұмыс күн≥н≥ң
саны________
I бөл≥м. ќқырман құрамының
және олардың к≥тапханаға қатысуының есеб≥
јй күндер≥ |
Ѕарлығы |
††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ∆азылған оқырмандар |
елу- ш≥лер саны |
||||||||||||||
—оның ≥ш≥нде оқушылар |
|
∆асына† қарай |
Ѕ≥л≥м≥не |
Ұлтынаа қарай Ѕасқал
ары |
|||||||||||||
|
|
Ѕастауыш |
ќрта буын |
∆оғарғы |
ћұғал≥
дер |
Өзге мамандар |
|
қарай |
қарай |
|
|||||||
1--4† сынып |
5-9 сынып |
10-11 сынып |
6-9 |
10-14 |
15-16 |
17-21 |
22-29 |
30-63 |
∆оғары б≥л≥мд≥ |
ќрта арнаулы |
|
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
†
8††††††††††††††††††† |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
јйдың басын да бары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2- бөл≥м.
Ѕасылымдарды †беруд≥ң †есеб≥
үн≥ айы |
Ѕер≥лд≥ |
≈скерту |
||||||||||||||||||||
Ѕарлығы |
≥таптар ,Ѕрошюралар |
√азеттер |
∆урналдар |
ћазмұнына қарай |
Ѕарлығы қазақ т≥л≥нде |
—оның
≥ш≥нде қазақ т≥л≥нде |
||||||||||||||||
†Әлеуметт≥к† -са¤с膆†††††† |
∆аратылыс |
“ехникалық |
74.ѕедагогик |
—порт, туризм |
Өнер |
“≥л б≥л≥м≥ ж/е әдебиет |
өркем әдебиет |
Әлеуметт≥к† са¤с膆†††††† |
∆аратылыс |
“ехникалық |
74.ѕедагогик |
—порт, туризм |
Өнер |
“≥л б≥л≥м≥ ж/е әдебиет |
өркем әдебиет |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
јлдыңғы
к≥тап бер≥л≥м саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 бөл≥м.
өпш≥л≥к жұмыстың есеб≥
†††† (дауыстап оқу,
библиографи¤лық шолу, әдеби кештер, к≥тап көрмелер≥,
оқырмандар конференци¤лары)
■
үн≥ айы |
Өтк≥з≥лген
≥с-шаралар тақырыбы |
Қай
жерде және† к≥мдермен өтк≥з≥лд≥ |
Қатысушылардың
саны |
≤—-шарада көрмеге қойылып көрсет≥лген басылымдар |
Өтк≥з≥лген ≥с шараларға жауаптылар |
≈скерту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
.',■■"† -\††††† '" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
., |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|