ћектептег≥† психологи¤лық† қызмет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ѕек≥тем≥н:
_________† У_______Ф† ___________ 2009 жыл ћектеп
директоры†† ј. јхметжанов. ѕедагог- психологтың қызметт≥к м≥ндеттер≥
∆алпы ережелер 1.1.
ќсы қызметт≥к
нұсқаулық 03/09/-1999 жылғы Қазақстан
–еспубликасы Үк≥мет≥н≥ң є 1304 санды қаулысымен бек≥т≥лген
педагог- психологтың тарифт≥к б≥л≥кт≥л≥к м≥нездемес≥ нег≥з≥нде жасалды. 1.2.
ѕедагог-
психологты жұмысқа мектеп директоры тағайындайды және
босатады. 1.3.
ѕедагог-
психолог болып арнайы орта немесе жоғары б≥л≥м≥ бар маман қабылданады.
∆ұмыс өт≥л≥н≥ң болуына талап қойылмайды. 1.4.
ѕедагог-
психолог т≥келей мектеп директорына бағынады. 1.5.
Өз
жұмысына педагог -психолог Қазақстан –еспубликасы
онституци¤сы мен заңдарын, Қ– ѕрезидент≥н≥ң ∆арлықтарын,
б≥л≥м беру саласын басқаратын барлық деңгейдег≥ органдардың
шеш≥мдер≥н басшылыққа алады. ќқушыларға б≥л≥м беру
мен тәрбиелеу, денсаулығын сақтау, кәс≥пт≥к бағдар
беру, жұмысқа орналастыру және әлеуметт≥к қорғау,
еңбек заңдылығының сақталуы , сонымен б≥рге
мектепт≥ң ∆арғысы мен акт≥лерд≥ /директордың бұйрықтар
мен шеш≥мдер≥ және осы қызметт≥к нұсқаулық пен
еңбек шарты/ қатысты мәселелерд≥ң дұрыс
шеш≥лу≥не қатысады. 1.6.
ѕедагог-
психолог балалардың құқықтары туралы онвенци¤
талаптарына сақтайды. ѕедагог- психологтың функционалдық
м≥ндеттер≥ ѕедагог- психологтың жұмысының
нег≥зг≥ бағыттары: 2.1. ћектепт≥ң б≥л≥м беру тәрбие беру үрд≥с≥не
педагогикалық- психологи¤лық нег≥здеме жасау. 2.2.
Әлеуметт≥к
бей≥мделуге тосқауыл болатын жағдайларды болдырмау және
алдын-алу. 2.3.
ќқушыларға
психологи¤лық көмек көрсету. Қызметт≥к м≥ндеттер≥
3.1.
ќқыту
барысында оқушылардың психологи¤лық, әлеуметт≥к және
соматикалық қолайлығын сақтауға бағытталған
кәс≥би қызмет көрсету. 3.2.
Ѕалалардың
құқықтары жайлы онвенци¤ мен Қазақстан
балалары құқықтары заңымен өзгеде балаларға
байланысты заңдылықтарға сәйкес оқушылар құқықтарының
сақталуын қадағалау. 3.3.
ћектепт≥ң
әлеуметт≥к саласының үйлес≥н табуына ықпал жасап, әлеуметт≥к
бей≥мделуге кедерг≥ болатын жағдайлардың алдын-алуға және
болдырмауға бағытталған ≥с-шараларды жүрг≥зу. 3.4.
ќқушылардың
тұлға рет≥нде қалыптасуына кедерг≥ болатын факторларды анықтау
және түрл≥ психологи¤лық /коррекци¤лық, бей≥мдеу, кеңес
беру/ көмек беру. 3.5.
ќқушылармен
ата-аналарға /олардың орынындағы адамдарға/,
педагогикалық ұжымға нақты туындаған мәселелер
жөн≥нде көмек көрсету. 3.6.
Әр
деңгейл≥ және көп бағытты диагностикалауды жүрг≥зу. 3.7.
ќқушылардың
жеке тұлғалық және әлеуметт≥к қалыптасу
барысында мәселелерд≥ шешу мақсатында педагогикалық ұжым
мен ата-аналар /болмаса олардың орындағылар/ жұмысын бағыттауға
арналған зерттеу материалдарына нег≥зделген педагогикалық-
психологи¤лық қорытындылар жасау. 3.8.
әс≥би
мамандығына байланысты бек≥т≥лген үлг≥дег≥ құжаттарды
жүрг≥зу және оны тек кәс≥би қызмет≥нде қолдану. 3.9.
ƒарынды
балаларды анықтау, оларға психологи¤лық қолдау көрсету,
дамуына көмек көрсету. 3.10.
ќқушылардың
дамуындағы ауытқудың / ойлау қаб≥лет≥, дене б≥т≥м≥,
эмоци¤лық/ деңгей≥н анықтау және олардың
дамуына көмектесу. 3.11.
ќқушылардың
ата-аналар мен педагог қызметкерлерд≥ң психологи¤лық мәдениет≥н
қалыптастыру, сонымен қатар жыныстық қатынас мәдениет≥н
тәрбиелеу. 3.12.
Өз≥
қызмет етет≥н мектепт≥ дамыту жөн≥нде қызметкерлерге кеңес
беру және психологи¤ны тәж≥рибе жүз≥нде пайдалануға үйрету. 3.13.
≈ңбек
қау≥пс≥зд≥г≥ нормалары мен ережелер≥н, техника қау≥пс≥зд≥г≥, өрт
қау≥пс≥зд≥г≥ ережелер≥н орындау. 3.14.
Ѕ≥л≥м
беру үрд≥с≥н жақсарту мен сауықтыру жөн≥нде ұсыныстар
беру. 3.15.
Өз≥н≥ң
кәс≥би б≥л≥кт≥л≥г≥ мен б≥л≥м≥н үнем≥ көтер≥п отыру. 3.16.
ћектеп
әк≥мш≥л≥г≥ өтк≥зет≥н барлық педагогикалық кеңестер
мен мәж≥л≥стерге қатысу. 3.17.
ѕедагогтың
қоғамдағы дәрежес≥не сай келет≥ндей қоғамдық
орындарда, мектеп тұрмыс жағдайында өз≥н-өз≥ ұстаудың
этикалық нормаларын сақтау. Құқықтары. 4.1.††††† ћектеп жарғысы
бойынша мектеп басқаруға қатысуға. 4.2.
Өз≥н≥ң
кәс≥би намысы мен қасиет≥н қорғауға 4.3.
∆ұмысын
бағалаған шағымда және өзге де құжаттармен
танысуға, оларға түс≥н≥ктеме беруге . 4.4.
әс≥би
этика нормаларын бұзуына байланысты әк≥мш≥л≥к немесе тәрт≥пт≥к
шара қолдану мақсатында тексеру жүрг≥з≥лсе, өз мүддес≥н
өз≥ қорғауға немесе заңды өк≥л-қорғаушы
арқылы қорғауға. 4.5.
«аңда
көрсет≥лген жағдайлардан басқа, тәрт≥пт≥к /қызметт≥к/
тексеру қорытындысын жари¤ламауға 4.6.
ѕсихологи¤лық
тәс≥лдер мен әд≥стерд≥ қолдануды таңдау ерк≥нд≥г≥не 4.7.
Ѕ≥л≥м≥н
жет≥лд≥руге 4.8.
Ѕ≥л≥кт≥л≥к
санатын көтеру мақсатында аттестаци¤дан өту ерк≥нд≥г≥ мен сәтт≥
өткен жағдайда б≥л≥кт≥л≥к санатын алуға Қызметт≥к жауапкерш≥л≥г≥
5.1.
ќқушылармен† жеке және ұжымдық
психологи¤лық зертеулер жасау, кеңес беру немесе түрл≥
шаралар өтк≥зу кез≥нде олардың денсаулығы мен өм≥р≥не
зи¤н келт≥рсе, немесе психологи¤лық -педагогикалық зерттеулер мен
шаралар өтк≥зу кез≥нде балалардың құқықтары
мен бостандықтары бұзылса, психологи¤лық Қазақстан
–еспубликасы Үк≥мет≥ бек≥ткен заңдылықтар шег≥нде т≥келей
жауап беред≥. 5.2.
Ѕалабақшаның
≥шк≥ тәрт≥птемес≥ мен ∆арғысын дәлелд≥ себептерс≥з орындамаған
жағдайда, сондай-ақ мектеп директорының заңды нұсқамалар
мен бұйрықтарына, өз≥не бек≥т≥лген функционалдық
м≥ндеттер≥н орындамаған жағдайда психолог Қ– Үк≥мет≥н≥ң
одекс≥не сай тәрт≥пт≥к жауапкерш≥л≥кке тартылады. 5.3.
“әрбиелеуде
физикалық күш немесе психологи¤лық қысым көрсеткен
немесе моральд≥к жағынан к≥нәл≥ болған жағдайда
психолог Қ– Үк≥мет≥н≥ң еңбек туралы заң
акт≥лер≥не, Қ– УЅ≥л≥мФ, У≈ңбекФ одекстер≥не сай жұмыстан
босатылады. 5.4.
ћектепт≥ң
оқу-тәрбие процес≥не м≥ндеттер≥н атқару /атқармау/
кез≥нде материалдық зи¤н келт≥рсе, еңбек және азаматтық
заңдылықтар шег≥нде материалдық жауапкерш≥л≥кке тартылады. 5.5.
Әрекеттер≥
немесе әрекетс≥зд≥г≥ нәтижес≥нде мектепке материалдық зи¤н
келт≥рсе, –еспубликасы Үк≥мет≥ бек≥ткен заңдылықтар шег≥нде
т≥келей жауап беред≥ және келт≥рген зи¤нын өтейд≥. Ѕ≥луге м≥ндетт≥
5.1.
Қ–
онституци¤сын, Қ– УЅ≥л≥м туралыФ заңынан, УҚ–
балаларыФ† заңын, Қ– У≈ңбек
туралыФ заңын, УЅ≥л≥м беру ұйымдары қызмет≥ ережелер≥нФ және
Ућүмк≥нд≥г≥ шектеул≥ балаларға әлеуметт≥к педагого-дәр≥герл≥к
қолдау көрсету туралыФ өзге де б≥л≥м беру саласына
байланысты құқықтық нормативт≥к акт≥лерд≥ және
Уќрта б≥л≥м беру мен оқытудың мемлекетт≥к жалпыға м≥ндетт≥
стандарттарынФ балалардың өм≥р≥ мен денсаулығын сақтауға
байланысты нормативт≥к ережелерд≥, психологи¤ және† педагогика теори¤сын балалар физиологи¤сы
мен гигиенасын, тәрбие жұмыстарының теори¤сы мен әд≥стемес≥н,
еңбект≥ қорғаудың ережелер≥мен талаптарын, техникалық
қау≥пс≥зд≥г≥ ережелер≥ мен өрт қау≥пс≥зд≥г≥ ережелер≥н. 5.2.
∆алпы
психологи¤ны, педагогикалық психологи¤ны, жалпы педагогиканы, жеке бас
психологи¤сын, балалар мен жас ерекшел≥г≥не байланысты психологи¤ны, әлеуметт≥к
психологи¤ны, медициналық психологи¤ны, балалар нейропсихологи¤сын,
патопсихологи¤ны, психосоматиканы, сексологи¤ны, психогигиенаны, еңбек
психологи¤сын, психологи¤лық кеңес. 5.3.
≈ңбект≥
қорғау нормативтер≥ мен ережелер≥н, еңбек және
техника қау≥пс≥зд≥г≥, өрт қау≥пс≥зд≥г≥ ережелер≥н 5.4.
“өтенше
жағдайларда ≥с-әрекет жасау тәрт≥б≥н 5.5.
јлғашқы
дәр≥герл≥к көмек көрсету ережелер≥н Қызмет≥не байланысты қатынасы. 6.1.
ћектеп
директоры бек≥т≥лген кестес≥не сай аптасына 18 сағат жұмыс
≥стейд≥ 6.2.
Әр
оқу жылына, әр тоқсанға жұмыс жоспарын жасайды.
∆асалған жоспар жоспарланған мерз≥мнен бес күн бұрын
мектеп директорымен бек≥т≥лед≥. 6.3.
ћектеп
әк≥мш≥л≥г≥нен нормативт≥к акт≥лерд≥ алады және қол қою
арқылы танысады. 6.4.
ќқушыларды,
ата-аналарды, педагогтарды мектеп әк≥мш≥л≥г≥нен өз м≥ндет≥не
к≥рет≥н ақпараттармен таныстырып отырады. Ѕек≥тем≥н:
_________† У_______Ф† ___________ 2009 жыл ћектеп
директоры†† ј. јхметжанов. є 114 орта мектептег≥
психологи¤лық қызмет орталығының 2009-2010 оқу
жылына арналған мақсаты мен м≥ндеттер≥, нег≥зг≥ жұмыс бағыттары ѕсихопрофилактикалық† жұмыстар
ѕсиходиагностикалық† жұмыстар
ѕсихокоррекци¤лық және
дамытушылық† жұмыстар
ѕсихологи¤лық кеңес
беру мен ағарту† жұмыстары
ѕедагог-психолог:†††††††††††††††††††† √.—аймағанбетова |