Жылдық жоспарлар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№114 ОРТА МЕКТЕПТІҢ 2010-2011 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН Мектеп
директоры А.Ахметжанов. Мақсаты: Адамгершілігі мол, шығармашылық
қабілеті жоғары тұлғаны тәрбиелеу. Міндеттері: 1. ҚР Білім туралы заңын жүзеге
асыру. 2. ҚР білім беру стандартына сәйкес
білім беру. 3. Мұғалімдердің кәсіби
шеберлігін ашу үшін жағдай жасау. Әдістемелік тақырыбы:
Оқу-тәрбие үрдісінің
сапасын арттыру және оқытудың жаңа технологияларын
ендіру, бағдарлы оқытуды жүзеге асыру, 12 жылдық
білім беру жүйесі Мектеп борышы: - Жеке
тұлғаны дамыту. -
Әлеуметтік және жеке мәдени
құндылықтарды қалыптастыру. -
Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу. -
Шыдамдылыққа және сыни
көзқарасқа тәрбеилеу. -
Өзінің дамуын қамтамасыз
ету. №114 ОРТА МЕКТЕПТІҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ 1-БЛОК Ұйымдастыру-педагогикалық жұмыстар - Педагогикалық кеңес. - Педагогикалық оқу. - Ата-аналар жиналысы. - Ата-аналар комитетімен жұмыс. - Шаруашылық-қаржы жұмыстары. - Бағдарлы оқыту байланысты жұмыстар. - Директор жанындағы кеңес. - Ұйымдастыру жұмыстары. - 12 жылдық білім беру жүйесіне көшуге дайындық жұмыстар - Міндетті оқу қорының игерілуі 2-БЛОК Оқу-әдістемелік жұмыстар. - Мұғалімдер білімін жетілдіру. - Әдістемелік кеңес жұмыстары. - Шығармашылық топ жұмыстары. - Үлгілі сабақтар өткізу. - Тәрбиелік жұмыстардың әдістемесі. - Мұғалімдер аттестациясы. - Жас ұстаздармен жұмыс. - Озат тәжірибені насихаттау және тарату. - Пән апталықтары. - Өздігінен білім көтеру арталықтары. - Бағдарлы оқытуға көшу механизмі. 3-БЛОК Тәрбиелік жұмыс. - Адамгершілік құқықтық тәрбие. - Танымдық іс-әрекет. - Оң дағдыларды қалыптастыру. - Эстетикалық тәрбие және көркемөнер. - Еңбекке баулу. - Ата-аналармен жұмыс. - Дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру. - Ұлттық дәстүр, имандылыққа тәрбиелеу. 4-БЛОК Мектепішілік бақылау жүйесі. - Оқу жоспарларының орындалуын бақылау. - Пәннің берілу жағдайы. - Іс-қағаздар және
құжаттардың жүргізілуіне бақылау. МЕКТЕПТІҢ ЖҰМЫС УАҚЫТЫ
1. Жұмыс уақыты: 800-1900 2.
Мектептің ауласын, оқу кабинеттерін аралап көру: 800-830 3. Оқу сабақтары: 1-ауысым:
830-1335 4. Түскі үзіліс: 1335-1500 5. Кезекшілер: 1-ауысым:
800-1230 2-ауысым: 1230-1830 ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС
ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС ҚҰРАМ
Ы Кеңес төрағасы: Е.Наурызбаев – оқу ісінің меңгерушісі. Мүшелері: Т.Сәрсенбаева – мектеп директорының бағдарлы оқыту
жөніндегі орынбасары. У.Әбенова – гуманитарлық пәндер
бірлестігінің жетекшісі. Г.Базарбаева – бастауыш пәндер
бірлестігінің жетекшісі. Ғ.Өтегенова – жаратылыстану пәндер
бірлестігінің жетекшісі Кеңес хатшысы: А.Әлиева– іс-жүргізуші Ә Д І С Т Е М Е Л І К К Е Ң Е С
БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫ
М а қ с а т ы : Білім беру процесіне оқытудың жаңа
технологияларын ендіру және олардың оқу-тәрбие үрдісінде
қолданылуын ұйымдастыру, ашық білім берудің ақпараттық-технологиялық
мүмкіндіктерін пайдалану. Ақпаратты
жинақтау мен талдаудың тәжірибелік дағдыларын, жеке
таңдау мен оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыратын,
олардың кәсіби бағдарының қалануына септігін
тигізетін оқытудың әдістері мен технологияларын қолдану. М і н д е т і : Педагогикалық ұжымның
бағдарлы оқыту мен 12 жылдық білім беруге байланысты ақпараттық
технологияарды енгізуді және оларды жоспарлауын ұйымдастыру. Пән мұғалімдеріне әдістемелік
нұсқауларды, ақпараттық-пайдалануда жетекшілік ету. Мектептегі оқушылардың бағдарлы
оқытылуының жағдайларына
мониторингтер мен диагностикалау (болжаулар) жүргізу. Оқушылардың кәсіби бағдар алуының
эффективті және оптимальді жолдарын қарастыру және ұйымдастыру.
ӘДІСТЕМЕЛІК ПӘН БІРЛЕСТІКТЕРІНІҢ ҚҰРАМЫ 1.
Жаратылыстану пәндер бірлестігі: Жетекшісі – Г. Өтегенова Мұғалімдер саны – 12 2.
Гуманитарлық пәндер бірлестігі: Жетекшісі – У.Әбенова Мұғалімдер саны – 14 3.
Бастауыш пәндер бірлестігі: Жетекшісі – Г.Базарбаева. Мұғалімдер саны – 7 4.
Политехникалық пәндер
бірлестігі: Жетекшісі – Ғ.Өтегенова. Мұғалімдер саны – 9 ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТАР
ДИРЕКЦИЯЛЫҚ КЕҢЕС
ТӘРБИЕЛІК
ЖҰМЫСТАР
І. Сынып ұжымымен оқу жұмыстарын
ұйымдастыруға сынып жетекшінің қызметі Тәрбиенің
тақырыбы: 2006-2011 жылдарына арналған
Қазақстан Республикасындағы тәрбиенің кешенді бағдарламасының негізгі
бағыттарына сәйкес тәрбие жұмысын ұйымдастыру және іске асыруды жалғастыра отырып, өткенді
пайымдау арқылы қазіргі заман мәдениетін жан-жақты
дамыту, жас тұлғаны рухани адамгершілік бағытта тәрбиелеу. Тәрбиелік мақсаты: ХХІ ғасырдағы рухы жоғары өркениетті елдің
жастарын тәрбиелеу. - Өзінің тәрбиеленушілеріне бар мүмкіндігінше
білім алуға көмектесу; - Сыныпты білім сапасы үшін күресуге тәрбиелеу; - Танымдық қызығушылықтарын
және сынып ұжымының танымдық іс - әрекеттерін дамытуға
атсалысу; Тәрбиенің
міндеті: Ел азаматын тәрбиелеу жұмысын қазақтың ұлттық
этно – психо педагогигасы негізінде жүргізу. Шәкірт бойында ұлтжандылық, отан сүйгіштік
сезімдерді қалыптастыра отырып, Қазақ елінің Азаматы
деген атаққа лайықты болатын адамды тәрбиелеу. ІІ. Қойылатын міндеттерді шешуге бағытталған
сынып жетекші қызметінің мазмұны -
Осы сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен
жұмыс -
Ата –
анамен жұмыс -
Оқушылармен
жеке жұмыс -
Сынып
жиналыстары мен тәрбие сағаттары -
Сыныптың
жеке істері -
Мектепішілік
жұмыстарға қатысу Сабақтан
тыс тәрбие жұмысы
БАСТАУЫШ ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚ ЖӘНЕ ӘСКЕРИ ПАТРИОТТЫҚ
ТӘРБИЕ I.Бастауыш әскери дайындық пәнін оқытудағы
міндеттер. Бұл пәнді оқу
процесінде оқушылар ҚР-н қорғау жөніндегі құқықтарын
игеруі, ҚР Қарулы Күштері түрлерінің қызметін,
әскери қызмет пен азаматтық қорғаныс негіздерін
дұрыс түсініп, келешек жас жауынгерге қажет болатын білім
мен практикалық дағдыларды және психологиялық
бейімдеушілікті меңгеру тиіс. Олар
осы пәнді игерген біліктері мен икем-дағдыларын пайдалануы арқасында
тез арада жауынгершілік міндеттерін орындауға төсіліп, өзіне
сеніп тапсырылған қару-жарақ пен әскери техникаларды
меңгеріп кетуге дайын болу қажет. Пәнді
оқып-үйрену мен әскери-патриоттық тәрбиелік
шаралардың жүргізудегі басты міндет – жас ұланды еліміздің
тұтастығы мен беріктігін, оның тәуелсіздігін нығайту,
оны қорғауға қандай жағдайда да әзір тұру,
әскери антқа сәйкес әрбір жас азамат өзінің
Отан алдындағы әскери борышын адал орындау қажеттігін терең
түсінуіне сол үшінде алғашқы әскери дайындық
негіздерін толық игеруіне жету болып табылады. Оқушылар
БӘД пәнінде әскери істің және азаматтық қорғаныстың
негіздерімен, әскери жарғылардың негізгі талаптарымен
танысады, ату құралдарының құрлысын біліп,
олардан ата білу дағдыларын игере бастайды. Олар жергілікті жерде бағдарлау тәсілдерімен танысып болып, азимут
бойынша қозғалудан түсінік алады. Азаматтық қорғаныс
таруында олар қысқаша жаппай қырып жою құралдары
және олардың зақымдау факторлары, одан қорғанудың
жолдары, жеке және ұжымдық қорғану құралдары
мен олардың қабілеттері және т.басқалар оқып-үйреніп,
солар бойынша тиісті нормативтерді орындай алуы тиіс. Бұл
таруда оқушылар төтенше жағдайлардың сипаттарын,
олардан қорғану тәсілдерімен, медициналық- санитарлық
білім негіздерімен танысады және олар бойынша негізгі нормативтерді
орындауы керек. Биылғы
жылы республикамыздың ҚК-ң 15 жылдығына және ҚР Президенті, ҚК-ң Бас Қолбасшысы
Н.Назарбаевтың елдің қорғаныс қабілетін күшейтуге
байланысты Қарулы Күштерді нығайту жөніндегі
талаптарына сай осы пән бойынша мектеп бітірушілер тексеру сынағын
толық тапсырып, тиісті нормативтерді орындағанда ғана басты
назарда ұстайтыны міндет.
№ 114 орта мектептегі психологиялық қызмет орталығының
2009-2010 оқу жылына арналған мақсаты мен міндеттері,
негізгі жұмыс бағыттары. Психопрофилактикалық жұмыстар
Психодиагностикалық жұмыстар
Психокоррекциялық және дамытушылық жұмыстар
Психологиялық кеңес
беру мен ағарту жұмыстары
МЕКТЕПТЕГІ ОҚУ-ТӘРБИЕ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ
ЦИКЛОГРАММАСЫ Тамыз -
Оқуға тиісті барлық балалар мен жасөспірімдердің
тізімдік құрамын анықтау, ҚР Үкіметінің
1998ж. 31.08.812 “ҚР орта білім жүйесін реформалау шаралары
туралы” үкіміне сәйкес оушылардың білім мекемесіне түгелдей
баруын қамтамасыз ету, білім мекемесі ішіндегі балалардың есебі. -
Білім
мен кәсіби шеберлігін әрі қарай шыңдау үшін
9-шы сынып оқушыларын есепке алу мен орналастыру. 11-сынып оқушыларын
орналастыру мәселесін шешу. -
Оқу
кабинеттерінің, зертханалардың, шеберхана, асхана, алаңдар
және т.б. объектілердің жаңа оқу жылына дайындығын
тексеру. -
Балаларды
бірінші сыныпқа, ал жаңадан басқа жақтан келгендерді
тиісті сыныптарға қабылдау. -
Жаңа
оқулықтар мен көмекші құралдар қорын алу
мен жинақтау. -
Сыныптар
бойынша жұмыстық оқу жоспарын (ЖОЖ) бекіту. -
Пәндер
бойынша оқу бағдарламалары,
жоспарлары, керекті оқу-жазу құралдарымен жабдықтау. -
Оқушылардың
жеке құжаттарын реттеу. -
Педагогикалық
ұжымның білім мекемесінің аймақтық кеңестеріне
қатысу, білім мекемесінің дамуының стратегиялық
жоспарының жаңа оқу жылына арналған жобасын өңдеп
бітіру, оны педагогикалық кеңесте талқылау, бекіту, білім
мекемесі бойынша бұйрық шығару, -
Білім
мекемесінің жаңа оқу жылына арналған негізгі жұмыс
бағыттары туралы педагогикалық кеңесін өткізу. -
ҚР
Конституциясының мерекесін, Білім күнін дайындау мен өткізу. -
Жаңа
оқу жылы қарсаңында оқушылармен салтанатты кездесу,
оларды сыныптар бойынша бөлу, оқулықтармен, киіммен қамтамасыз
ету, білім мекемесінің күн тәртібі туралы хабарламасын,
сабақ кестесін жасау. -
Қауіпсіздік,
өрт қауіпсіздігі техникасы, еңбекті қорғау
ережелері, еңбек қатынастары мен еңбек құқы. -
Балалар
травматизмін алдын ала ескерту, науқас балаларды үйден оқытуды
ұйымдастыруды, қиын балалармен жұмыс туралы кеңестер
ескертпелер. -
Келесі
күнтізбелік жылға басылымдарға жазылу. “Қазақстан
мұғалімі”, “Қазақстан мектебі”, “Бастауыш мектеп”,
“Жетісу”, “Мектеп директоры”, “Мектептің оқу ісінің
орынбасары”, “Мектеп”. -
Мектеп
мекемесіндегі педагогикалық еңбекті ұйымдастыру, әдістемелік
қызметке жаңа көзқарас, басқару циклограммасы
мен еңбекті ғылыми ұйымдастыру туралы әкімшілік
жоспарлама \мақсаты, міндеттері, түрі, әдісі, тәсілі,
технологиясы, есеп, бақылау, тиімділігі, ғылымилығы, құлшындырулығы\,
білім мекемесі дамуының педагогикалық шығармашылық
пен шеберліктің педагогикалық біліктің диагностикасы. Қыркүйек
-
Жаңа оқу жылының басы: Білім күні,
Оқу сабақтарының бірінші аптасының нәтижелері:
талдау жолдары. Білім мекемесі жанындағы қорын құру. -
ҚР
Үкіметінің 1998 ж. 31.08 812 Орта білім жүйесін реформалау
туралы Үкімін орындау. Науқас балалардың, жетім, қиын
балалардың, ерекше назар аударуды талап ететін балалардың тізімін
анықтау. -
Тиімді
тамақтану мен қажетті қаржыландыру. -
Балаларды
әлеуметтік қорғау. -
Білім
мекемесіне жаңа келгендермен ұжымдық әңгіме. -
9-11
сынып бітірушілерді орналастыру нәтижелері. -
Ішкі
еңбек тәртібі ережелерін, оқушылар ережелерін қабылдау. -
Қолданбалы
курстар мен таңдау курстарының мазмұнына талдау жасау. -
Факультативтерді,
үйірмелерді, спорт бірлестіктерін, әдістемелік бірлестіктерді, оқушылардың
өзін-өзі басқаруын, білім мекемесі өмірін
демократияландыруды, білім үрдісін компьютерлендіруді ұйымдастырудың
кейбір мәселелері. -
Оқушылар
мен мұғалімдердің дәрігерлік тексерілуі. -
Оушылардың
қоғамдық-пайдалы және өндірістік еңбегін ұйымдастыру. -
Мектеп
құжаттарын реттеу \алфавит, бұйрықтар кітапшасы
т.б.\. -
Сабақтарға
және тәрбиелік шараларға қатысу. -
Оқушы
біліміне бақылау жүргізу \диктант, тест т.б.\. -
Білім
мекемесі жанындағы пәндік олимпиадаларға дайындықты ұйымдастыру
\ережесі, тапсырмалары, тестер, критерийлер, қазылар алқасы.\. -
ҚР
халықтарының тілдері күні. -
Қызметке
кірісу: жас мамандармен, жаңадан келген мұғалімдермен жұмыс,
олардың ортаға үйренуі, салтанатты қарсы алу. -
Мамандар
тарификациясы. -
Мұғалімдерді
аттестациялау. -
Мамандарды
жұмыс орындарына орналастыру. -
Қауіпсіздік
техникасы, өрт қауіпсіздігі, еңбекті қорғау,
санитарлық-гигиеналық тәртіп ережелерін сақтауға
жауаптыларды дайындау. -
Оқушылардың
кәсіптік бағдары. -
Балалар
травматизмін алдын-ала ескерту. -
Ата-аналар
жиналысы, ата-аналар комитетін сайлау. -
Сыртқы
байланыстар: орта-жүйе-социум-отбасы. -
Отбасы
педагогикасы. -
Статистикалық
есептер. -
Күзгі-қысқы
маусымға дайындық. -
Архив
талаптары негізінде іс жүргізу мен құжаттарды реттеу. -
Білім
үрдісіне қатысушылардың арасында қоғамдық
тапсырмаларды бөліп беру. -
Қызметтік
нұсқау: түзетулер, толықтырулар. Қазан
-
Педагогикалық қиын және ерекше назар
аударатын балалармен жұмыс. -
Отбасындағы
балалардың жағдайын әлеуметтік, психологиялық, дәрігерлік
зерттеу: талдау, көңіл-күй жағдайы, қорғауы,
күн тәртібін сақтауы, отбасындағы өзіндік жұмыс
шарттары. -
Үйірмелік
жұмыс. -
Білім
мекемесі және сынып деңгейінде тәрбиелеу, өзін-өзі
басқару жұмысына оқушыларды тарту; оқушылардың өзін-өзі
басқаруы мен әлеуметтік орта. -
Тәрбиенің
гуманистік жүйесі: білім үрдісіне қатысушылардың қатынастары
және өзара қатынастары: оқушылардың өзін-өзі
басқарудағы жұмыстарының педагогикалық
негіздері. -
Оқушының
Азамат, Адам, Тұлға ретінде дамуының бағдарламасы. -
Өзін-өзі
негіздегі педагогикалық технологияның құрамдас бөліктері
мен әсер ететін функциялары. -
Бостандық
пен құқық, рухани байлық пен шығармашылық,
мәдениетпен этика-тәрбие жүйесінің нәтижесі. -
Білім
үрдісінің барысын стратегиялық бақылау жүйесі,
пәндер стандарты мен білім стандартын енгізу \білім үрдісіне қатысушылардың
қызметтерінің аспектісі, тәрбиенің гуманизациясы\. -
Білім
мекемесі ішіндегі пәндік олимпиядаларға дайындық. -
Әдістемелік
қызмет; білімін үздіксіз жетілдіру, эксперименттік тәжірибе
жұмысы бағдарламалары бойынша эксперименттік және зерттеу жұмыстары;
білім мекемесінің бітіруші және мұғалім мен басшының
педагогикалық шығармашылық пен шеберлікті дамыту
диагностикасы негізінде портретін үлгілеу, педагогикалық қабілеттері
мен тәжірибе критерийлері; әлем мәдениетін қалыптастыру. -
Бала
құқына, отбасы педагогикасына, білім мекемесіндегі балалар қозғалысының
дамуына аса назар аудару. -
Мұғалімдер
күні. -
Республика
күні. -
Күзгі
мереке-табиғаттың сыйлары; -
Мектептің
мерекелері. -
Салауатты
өмір салты және мәдениет, келеңсіз жайлармен күрес;
нашақорлық, темекі шегу, СПИД, бейнепираттар, ішімдікке салыну. -
Жүйелі
түрде есеп беру. -
Күзгі-қысқы
мерзімге дайындықтың барысы. -
Келісім
шарттар; ұжымдық, еңбектік. -
Білім
беру қызметі; ақысыз, ақылы, сұраныс пен қажеттілік. -
Каникул
кезінде шаралар белгілеу. Қараша
-
Пәндер бойынша оқу бағдарламаларын
орындау. -
Мектепішілік
құжаттардың жайы. -
Білім
мекемесіндегі пәндік олимпиадалар. -
Мұғалімдердің
өзіндік білім шыңдауы, олардың шығармашылық
ізденісі. -
Дарынды
балаларды айқындау, олардың дамуы. -
Педагогикалық
кеңес. -
Әдістемелік
кеңес. -
Білім
мекемесі заттарының, құрал жабдықтарының күйі. -
Компьютерлік
технология негізінде білім үрдісінің жағдайы. -
Еңбекті
қорғау, еңбек құқы, келісім шарт. -
“Қазақстан- -
Сынып
ұжымын тәрбиелеу және құндылыққа
тарту. -
Шаруашылық
жөніндегі сұраныс. -
Білім
мекемесінің өзара қатынасы отбасы-социум-орта. -
Тұлғалық
бағдарлы құрал-жабдық. -
Оқыту
технологиясы. -
Педагогикалық
диагностика. -
Педагогикалық
кеңес өткізу. -
1 оқу
тоқсаны бойынша жұмыстарға анализ жасау. Желтоқсан
-
Оушылардың білім, білік, дағдысын талдау. -
Бағдарлама
және стандарт талаптарын орындау. -
Оқушылардың
өзіндік жұмысы; тәжірибе, болашақ. -
Отбасы
педагогикасы. -
Пәндік
олимпиадалар. -
Дәстүрлі
апталықтар. -
Дәстүр
мен салт жоралары, білім мәдениеті, рәміздер, мемлекеттік рәміздерді
құрметтеу. -
Шығармашылықты
дамыту мен дарынды анықтау; сахнада өлең оқу, еденге
сурет салу. -
Жаңа
жыл мерекелерін өткізуге дайындық. -
ҚР
тәуелсіздік күні. -
Қысқы
каникулға жоспарланған шаралар. -
Оқу
жылының жарты жылдығында дамудың стратегиялық
жоспарлауын көтерудегі білім мерекесі іс-әрекетін талдау. -
Статистикалық
есеп. -
Педагогикалық
мамандарға, көмекші құралдарға, құрал
жабдытарға сұраныс. -
Білім
мекемесі кітапханасы қызметінің жағдайы; жабдықтау, оқырмандармен
жұмыс, басылымдарға сұраныс. -
Келесі
оқу жылына білім мекемесі стратегиялық жоспарын дайындау. -
Балаларды
оқытумен қамту жағдайы; талдау, шаралар. -
Салауатты
өмір салты мен мәдениет. -
“Білім
мекемесі денсаулығы”, “Денсаулық” кодексі, салауатты өмір
салтын дәріптеу. -
Дирекциялық
бақылау жұмыстарын алу. -
Оқу
үрдістері бойынша байқаулар \конкурс, үлгілі сабақ
т.б.\. Қаңтар
-
Жаңа жыл шыршалары, қысқы каникулдар. -
Санитарлық-гигиеналық
күн тәртібін талдау. -
Базистік
оқу жоспарын орындауды, практикалық бөлімді, тәрбиелік
пен оқығандық деңгейін талдау. -
Отбасы
педагогикасы. -
Білім
үрдісінің психологиялық диагностикасы. -
Әдістемелік
қызмет, шығармашылық ізденіс, ғылыми зерттеу жұмысы. -
Педагогикалық
кеңес: жартыжылдық қорытындылары. Оқуға
міндетті балалар тізімін нақтылау. -
Күнтізбелік
жылға еңбек демалыстарының графигі. -
Білім
мекемесі сметасын жобалау. -
Педагогикалық
оқулар. -
Тәжірибе
панорамасы. -
Педагогикалық
кеңес өткізу. Ақпан
-
Бірлескен аналитикалық қызмет: қайталау,
үлгірмейтін оқушылармен жұмыс, тәрбиелік деңгейі. -
Декларациясы
мен білім мекемесі Жарғысының орындалуын сақтау. -
Интернат,
асхана қызметі. -
Оқушылардың
сабаққа қатысын талдау. -
Дарынды
балалармен жұмыс. -
Оқушыларды
тест бақылауынан өткізу, оқушылардың зиялылық
коэфицентін анықтау деңгейі. -
Білім
мекемесін бұрын бітіргендермен кездесу кештері. -
8
наурыз және Наурыз мерекелеріне дайындық. -
Отбасы
мерекелері, дәстүрлер, халық мәдениеті. -
Қысты
шығарып салу. -
Ұжымдық
шығармашылықты тәрбиелеу: іс-әрекеттің ұжымдық
әдісі. -
Ойын
қызметі. -
Еңбекті
ғылыми ұйымдастыру, еңбекті ұйымдастырудың
тиімділігін бақылау, педагогикалық шығармашылықтың
дамуымен байланыс. -
Мемлекеттік
тілге аса көңіл бөлу: күй-жайы, тәжірибе, нәтижелер,
шаралар. -
Жол
қауіпсіздігін қамтамасыз ету. -
“Өмір
мен жолдағы қауіпсіздік үшін” аймақтың бағдарламасын
жүзеге асыру. -
Ата-аналар
ассоциациясы мен жол қауіпсіздігі қорын құру. -
Кітапханалық
қорды сақтау туралы. Наурыз
-
Білім берудің негізгі және қосымша деңгейін
қамтамасыз ету: дарындыларды оқыту, экстернат, оқу бағдарламалары
мен педагогикалық бөлімнің орындалуы, білім саласындағы
қосымша қызмет көрсету. -
Адамгершілікке
баулу, тәрбиелік деңгейін көтеру. -
Азамат,
Адам, Тұлға шегінде тұлға мен сынып ұжымының
дамуы. -
Азаматтылықтың
қалыптасуы. -
Денсаулық
пен салауатты өмір салты: денсаулық пен тән дамуының
көрсеткіштері. -
Тиімді
тамақтануды ұйымдастыру. -
Дене
шынықтыру-сауықтыру шаралары. -
Каникул
мерзіміне жоспарланған шаралар -
Оқушылар
өзін-өзі басқаруы. -
Пән
кабинеттерін көру. -
Пәндер
мен тәрбиелік аспекті брйынша білім, білік, дағдыны талдау. -
Үздіксіз
білім беруге дайындық. -
Отбасы
мен қоғамдағы өмірге дайындық. -
Іскерлік
қасиеттерді тәрбиелеу. -
Оушылардың
тәртіп бұзуын талдау. -
Азаматтық
жауапкершілік пен өзіндік танымдықты тәрбиелеу. -
Экологиялық
тәрбие. -
8
наурыз бен Наурыз мейрамдарды мерекелеу. -
Оқушылар
мен олардың ата-анасын оқу жылының аяқталғаны
туралы ескертпе және емтихандарды өткізу тәртібімен
таныстыру. -
Емтихан
материалдарын дайындау. -
Келесі
оқу жылына білім мекемесі дамуының стратегиялық жоспарының
жобасын жасау. -
Әдістемелік
қызмет жұмысы. -
Эксперименттік
тәжірибе жұмысы. -
СЕминарлар,
практикумдар, іскерлік ойындар, педагогикалық ситуацияларды талдау. -
Келесі
оқу жылына сынып комплектілерін нақтылау, осы бағыттағы
басқа мәселелер. -
Оқу
жылының қорытындысын талдау үшін хабарлама \1,2,3 тоқсандар\:
бірінші нәтижелер, оқыту сапасы, тәрбиелік деңгейі,
басқару қызметі және оның нәтижелері. -
Жас
мамандармен жұмыс. -
Материалдық
техникалық және қаржының жағдайы. -
Педагогикалық
кеңес өткізу. Сәуір
-
Оқушылардың пәндер бойынша білімі,
іскерлігі, дағдысын жүйелеу бойынша мұғалімдер мен
сынып жетекшілерінің жұмыс жағдайы. -
Оқу
бағдарламалары бойынша қайталауды ұйымдастыру. -
Білім
мекемесінде жұмысты ұйымдастыру, еңбек практикасын
белгілеу. -
Кеңестер
мен емтихандар кестесі. -
Емтихан
бұрышын көркемдеу. -
Ашық
есік күндері. -
Сыртқы
байланыстар: жоғарғы оқу орындары, жоғарғы кәсіби-техникалық
мектептер, қоғам. -
Косманавтика
күні. -
Құстар
күні. -
Экология. -
Аймақтың
тазалығы. -
Оқу
жылы аяғына және жөндеу жұмыстарына дайындық. -
Келесі
оқу жылына мамандар жүктемесін бөлуді жобалау. -
Емтихан
материалдарын талқылау, бекіту. -
Білім
мекемесі жеріндегі күзгі сенбіліктер. -
Отбасы
педагогикасы. -
Балалар
қозғалысы. -
Білім
үрдісіндегі психологиялық диагностика. -
Мектеп
спартакиадасы. -
Пән
үйірмелерінің жұмысы. -
Эксперименттік
– тәжірибе жұмысының кейбір қорытындылары. -
Педагогикалық
шығармашылық пен шеберліктің диагностикасы. -
Балалар
травматизмінің алдын-алу. Мамыр
-
Жеңіс күні. -
ҚР
Қарулы күштерінің күні. -
Блоктар
мен бағыттар бойынша білім мекемесі жұмысының соңғы
нәтижелерін талдау. -
Ұжым
жиналысында жаңа оқу жылына арналған білім мекемесі дамуының
стратегиялық жоспарлау жобасын алғаш талқылау. -
Емтиханға
дайындықты талдау. -
Оқу
жылын аяқтау. -
9-сыныптардан
жаңа бағдарлы сыныптар қалыптастыру -
7-сыныптардан
жаңа бағдаралды сыныптар қалыптастыру -
Президенттік
тесттер. -
Әдістемелік
қызмет жұмысының орытындылары. -
Соңғы
қоңырау мейрамы. -
Білім
мекемесінің төңірегін көгалдандыру. -
Балалардың
жазғы демалысын ұйымдастыру. -
Жаңа
оқулықтар қорын құру. -
Оқушылардың
сыныптан сыныпқа көшуі және емтиханға жіберілуі
туралы педагогикалық кеңес. -
Білім
мекемесі кеңесі; қорытындылар, талдау, болашағы. -
Мектеп
бітірушілермен олардың ата-аналарымен әңгіме. Маусым
-
Балаларды қорғау
күні. -
Аудандық
және облыстық шараларға көрме материалдарын дайындау. -
Қоғам
және балалар. -
Балалар
қозғалыстары. -
Білім
мекемесін бітірушілерді жұмысқа орналастыру, білім мекемесіндегі
жөндеу жұмыстары. -
Жаңа
оқу жылына арналған жоспар жобасы бойынша ұсыныстарды
талдау, оны түзету, толықтырулар енгізу. -
Басшылық
мүшелері арасында міндеттерді, құқықтарды,
жауапкершілікті графикалық түрде бөлу. -
Қызметтік
ескертпелерді қайта қарау. -
Білім
мекемесін басқару циклограммасын жасап бітіру. -
Нәтижелер
бойынша стратегиялық басқаруды үлгілеу. -
Әртүрлі
карталарды жасау; тұлғаның шығармашылық қасиеттерінің
қалыптасуы, оқушының өзіндік мінездемесі, оқушының
әлеуметтік-психологиялық портреті, оқушының өсу
сатылары, тұлғаның интегративтік қасиеттерінің қалыптасуы
т.б. -
Кеңестер:
Білім мекемесі ерекшелігін, ұжым мүмкіндігін, оның дәстүрлерін,
әлеуметтік орта мен қоғамдағы аймақ
ерекшелігін, жаңа заң актілерінің шығуын, “Қазақстан
-
Осыған
байланысты түзетулер, толықтырулар енгізіледі. №114 ОРТА МЕКТЕП БОЙЫНША 12
ЖЫЛДЫҚ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУГЕ КӨШУГЕ БАЙЛАНЫСТЫ АТҚАРЫЛАТЫН
ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ
|